1 lipca 2018

Informacja

Witajcie, kochani.

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda. Wiem, że ostatnio mało publikuję, ale trochę się u mnie dzieje w życiu prywatnym. 

Będę powoli wracała... Mimo iż we wrześniu czeka mnie jedna poprawka na studiach tym będę się martwić pod urlopie :-) to zamierzam ruszyć z publikacją. Liczę, że kolejny rozdział z opowiadania KWS pojawi się jeszcze w tym miesiącu będzie zależeć wszystko ode mnie i mojej bety, jak to zostanie odegrane w czasie. W zasadzie nie wiem, jak dalej pociągnę to potterowskie opowiadanie. Mam nadzieję, że opublikuję epilog, jak zamierzałam, bo lubię mieć pozaskończone sprawy. Muszę znaleźć sens pisania go dalej jakąś inspirację. Może zrobię sobie maraton filmowy HP? :D

I jak obiecałam, będę na nowo pisała moje autorskie opowiadanie "Śladów Tajemnic". Nie zapomniałam o nim i liczę, że będziecie na niego czekać, bo naprawdę mam wiele pomysłów na niego. Ciągle coś wpada do głowy :) Publikacją jednak zajmę się po zakończeniu KWS, jak pisałam wcześniej. Mam jednak dla Was przedsmak tego, co będzie się działo u moich bohaterów. Po pierwsze, zmieniam tytuł. Odnowiona wersja będzie nosić nazwę "Granice Prawa". Po drugie, mam zmienioną obsadę :) Niektórych postaci nie będzie, niektóre będą mieli zmienioną biografię, a niektórzy są nowi. I po trzecie, zamierzam przedstawić perspektywę wszystkich głównych bohaterów, ale najbardziej skupiać się będę na Robercie Olszaku. To był błąd z mojej strony, że wcześniej miałam tylko perspektywę Basi, zamiast skupić się na męskiej roli, skoro pisanie oczami mężczyzn od zawsze pisało mi się najlepiej, heh xD Dlatego zapraszam do zakładki, aby zapoznać się wstępnie z opowiadaniem <GP> 

Mam dla Was jeszcze inne krótkie opowiadanie, które od dłuższego czasu czeka w kolejce na swoją publikację. Ono już jest prawie skończone, do napisania pozostały mi jeszcze dwa rozdziały. Ale myślę, żeby opublikować je na zmianę ze KWS. Przynajmniej dodać pierwsze rozdziały, aby zobaczyć, czy będziecie zainteresowani... Co myślicie? Szczegóły do opowiadania <ŻwC>

A kto jeszcze nie zdążył zapoznać się z 23 rozdziałem KWS, zapraszam tutaj: <klik

Pozdrawiam i do spisania wkrótce ;)

2 komentarze:

  1. Ja też, o lol, patrzę i: już mnie rok na Kotku nie było, ale o to i mamy nowy rozdział. Widzę u Ciebie jakieś Malekowe opko, którego nie czytałam. Na pewno szybko nadrobię. :)
    Miłego,
    Fen

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy