27 kwietnia 2019

PRZERWA TECHNICZNA

Witajcie kochani :)

Nie mam pojęcia, czy ktokolwiek jeszcze tu zagląda, ale muszę Was przeprosić i na tę chwilę zrobić sobie dłuższą przerwę w blogowaniu. Piszę o tym, aby nie zarzucono mi, że odchodzę bez słowa wyjaśnienia. A powodem, dla którego odchodzę jest taki sam - brak czasu. W pracy mam młyn, gdyż w moim dziale pojawiły się zmiany, a przez to czasem już nie wyrabiam, bo nawet zdarza mi się zabierać pracę do domu. No i jeszcze studia. Jestem już na IV semestrze i pojawiło mi się już seminarium dyplomowe, gdzie powoli szykujemy się do przygotowywania się w pisaniu pracy licencjackiej, bo już za rok się bronię. Do tego przychodzą jeszcze zaliczenia przedmiotów, platforma z językiem angielskim, no i za niedługo sesja. Jestem tak przytłoczona tym wszystkim, że nawet nie mam czasu wejść to folderu "blog" i zacząć coś pisać.

Mam nadzieję, że jesteście w stanie zrozumieć moje odejście, bo nie mam pojęcia kiedy wrócę. Może to być za parę miesięcy, a może i nawet za rok po mojej obronie. Wszystko zależy od tego, jak sobie to wszystko uporządkuje.

Uwierzcie mi, odchodzę z wielkim smutkiem, gdyż pisanie dawało mi poczucie oderwania się od tej nudnej, szarej rzeczywistości. Liczę na to, że kiedyś otworzę Worda i zacznę zatracać się w pisaniu opowiadań. I że potem będę mogła podzielić się z Wami moją twórczością.

Nie żegnam się, a tylko napiszę do spisania następnym razem. Obiecuję, że następny post będzie kolejnym rozdziałem. 

Pozdrawiam Was serdecznie :* :* :*


1 komentarz:

Obserwatorzy